Facebook reklama: ką galima ir ko ne?

Retas kuris šiandien neturi Facebook anketos. Tai – itin patogu: daugumos drauų kontaktus galime rasti vienoje vietoje, galime kurti grupinius pokalbius, organizuotis renginius, peržiūrėti naujausius draugų gyvenimo įvykius, dalintis nuotraukomis ir t.t. Tai tikrai patogu ir palengvina susisiekimą su draugais, tad nieko nuostabaus, kad vis labiau populiarėja facebook reklama.

Facebook reklamaVis dėlto, kartais gana sudėtinga žengti pirmuosius žingsnius. Visų pirma, reikia sukurti auditoriją. Iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti gana paprasta, tačiau tikrai taip nėra. Pirmiausia paprastai kviečiami prisijungti prieFacebook puslapio draugai ir pažįstami, kurių dažnai prašoma pasidalinti puslapiu. Tai, žinoma, gali būti pirmaisiaisFacebook‘o fanais, tačiau, kas toliau? Labai dažnai Facebook‘e galime pamatyti konkursus, kuriuose norint dalyvauti, reikia spausti „patinka“ ir „dalintis“. Jei paskaitytumėte naudojimosi Facebook‘u sąlygas, pastebėtumėte, kad į taisykles yra įtraukta ir tai, kad griežtai draudžiama prašyti kažkuo pasidalinti. Jei būtų pastebėtas toks pažeidimas. Facebook puslapis gali būti tiesiog užblokuojamas, o tai tikrai gana apmaudu, nes dažnai jau būna įdėta nemažai pastangų.

Taigi, nuo ko tada reikėtų pradėti? Visų pirma reikėtų apsišarvuoti kantrybe, skirti šiek tiek laiko ir investicijų. Galima kreiptis į specialistus, kurie sukurs tokią auditoriją, kuriai bus aktuali jūsų puslapio informacija, kitaip tariant, bus kokybiškai suformuota auditorija. Nors dauguma mano, kad pats lengviausias kelias kurti Facebookauditoriją yra organizuoti konkursus, tačiau labai dažnai Facebook vartotojai tampa puslapio fanais tik dėl to, kad nori laimėti, tačiau neplanuoja pirkti siūlomų prekių ir paslaugų. Taigi, tokia auditorija tikrai nėra tikslinė. Šiuo atveju jau geriau mažiau gerbėjų, tačiau tokių, kurie tikrai susidomėję siūlomomis prekėmis ar paslaugomis.

Mokama facebook reklama šiuo atveju būtų daug efektyvesnė, nes ji rodoma tiems vartotojams, kuriems tai yra aktualu. Svarbu ir tai, kad ši reklama tikrai nekainuoja brangiai, todėl net ir turint gana kuklų biudžetą, galima pasinaudoti šiomis paslaugomis. Dažniausiai tai pasiteisina, ir galima pasidžiaugti pagausėjusiu gerbėjų ratu.

Taip pat reikėtų žinoti, kad Facebook puslapis bus įdomus tuo atveju, jei jame bus nuolat atnaujinama informacija. Pavyzdžiui, jei kartą per dieną bus paskelbiama kažkas įdomaus (pavyzdžiui, straipsnio nuoroda, įdomūs paveikslėliai, juokeliai, ir t.t.), tai taip pat gali padidinti gerbėjų skaičių, nes visuomet norima įdomiomis naujienomis pasidalinti su draugais. Taigi, tai taip pat galėtų būti savotiška facebook reklama, tačiau tam, žinoma, reikėtų skirti šiek tiek laiko.

Taip pat rekomenduojame: Tattoo designs

298
Ačiū!
Klaida!

1 komentaras

  1. Simona

    Turint savo verslą ir naudojantis Facebook reklama, labai svarbu pritraukti savo tikslinę auditoriją patraukliomis produktų vizualizacijomis. Kokybiškos ir profesionalios nuotraukos tokiu atveju yra būtinos. Vilnius pilnas nuostabių bei talentingų fotografų, kurie galės geriausiai perteikti jūsų siūlomus gaminius/ produktus, todėl vertėtų kreiptis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *