facebok

Facebook reklama: ką galima ir ko ne?

Retas kuris šiandien neturi Facebook anketos. Tai – itin patogu: daugumos drauų kontaktus galime rasti vienoje vietoje, galime kurti grupinius pokalbius, organizuotis renginius, peržiūrėti naujausius draugų gyvenimo įvykius, dalintis nuotraukomis ir t.t. Tai tikrai patogu ir palengvina susisiekimą su draugais, tad nieko nuostabaus, kad vis labiau populiarėja facebook reklama.

Facebook reklamaVis dėlto, kartais gana sudėtinga žengti pirmuosius žingsnius. Visų pirma, reikia sukurti auditoriją. Iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti gana paprasta, tačiau tikrai taip nėra. Pirmiausia paprastai kviečiami prisijungti prieFacebook puslapio draugai ir pažįstami, kurių dažnai prašoma pasidalinti puslapiu. Tai, žinoma, gali būti pirmaisiaisFacebook‘o fanais, tačiau, kas toliau? Labai dažnai Facebook‘e galime pamatyti konkursus, kuriuose norint dalyvauti, reikia spausti „patinka“ ir „dalintis“. Jei paskaitytumėte naudojimosi Facebook‘u sąlygas, pastebėtumėte, kad į taisykles yra įtraukta ir tai, kad griežtai draudžiama prašyti kažkuo pasidalinti. Jei būtų pastebėtas toks pažeidimas. Facebook puslapis gali būti tiesiog užblokuojamas, o tai tikrai gana apmaudu, nes dažnai jau būna įdėta nemažai pastangų.

Skaityti straipsnį “Facebook reklama: ką galima ir ko ne?” »